Sunday 24 May 2015

D' trim Obesity Solution Review

Asal pergi keluar rumah je pergi kenduri or supermarket pastu jumpa sanak saudara sahabat handai je bnda first diaorg cakap "wah,berisi dh kau skrg eh" PANG, straight to the heart la ayat ko tu menghancurkan mood aku seharian. Hati aku yg x berapa besar ni automatik jadi lebih kecik. Dah dkt nak 7 bulan syik dok rumah je makan tdo makan tdo je al maklumla lepasan sepiyem (spm). Nak tak nak mesti diet jugak ni kalau cmni. Mesti cari solusen! Pastu terserempak pulak dengan supplement ni. Gumpul duit lps cukup duit trus beli. Kemain semangat lagi jahhh aku siap timbang berat badan, ambk ukuran peha dan pinggang. Eksen acah acah nak buat transformation la konon kan. Mana tahu lps makan DTRIM ni boleh jadi kurus macam sandara park unnie 2ne1 tu






Overall review/feedback :
Dah dekat nak sebulan aku consume ni, SATU KILOGRAM PUN TAK TURUN TURUN. Hape kejadah nye bnde ni. Aku tak minum pun minuman caffeine spnjg aku consume bnda ni. Nota : Pantang larang mkn bnda ni x leh minum minuman berkafien. Punyalah sedihhhh terbang mcm tu je rm50 aku, hancur lebur harapan nak berselfie bdn yg kononnya akan kuruihh. Huhhhh. Cedih. Hurhurhur. Maintan je berat badan aku. BMI aku sbnrnya normal tapi aku nak jugak degil kuruskan badan, nanti kot kot baju raya tak muat kan susah, nak masuk slua jeans ketat semacam je nantii. First time makan tu cun cun waktu period. Boleh pulak tak makan apa2 selama 8 jam mcm tu sbb bdn aku ni mmg lemah masa period, x kesah makan ke tak. Boleh kira kenyang jugakla aku time tu. Lps tu aku fikir wah hebat jugak ubt ni ye. Tapi lps lama2 makan, biase je appetite aku. Macam biasa, nak mkn banyak hahahahahaha byebyebyebeyebeyebye. Ramai feedback ckp diaorg blh turun 1kg dlm masa 1 hari je lps makan ni. Tapi aku taktau la knapa aku tak turun satu haram kilogram punnn!! hmmmm nasib bdan~ Nak taknak lps ni aku guna cara manual je la : kurangkan makan nasi putih, bykkan minur air kosong and stay active..

So overall rating aku bagi : 2/5 stars

advantage :
1. Murah, Rm40 je
2. Travel friendly mmndgkan saiz kecik je

disadvantage :
1. tak beri kesan apa apa
2. berdasarkan fakta no 1, memang tak berbaloi la rm40+10(postage to srwk) aku huhu maafkan dinda ya duit rm40 :c


Okeylah, aku nak melayan perasaan sedih aku ni :c degil sangat lemak aku ni kot lol byebyebyebyebyebyebye 

13 comments:

  1. Dear..i think urs is not original..the original cap supposed to be www.dtrim.com not www.dtrim.usa.com..sorry..no offense..but last time i checked...kalau yg cap tertera kat gbr tu..mmg fake..n then,the price can never be lower than 50..correct me if im wrong..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btul la tu fake punya. Yg ori dtrim.com. alhamdulillah saya ori. Dah check anti fake code dah hehe. Murah plak tu rm48 incl pos. Smlm baru sampai. Igt nk makan harini. Tapi period pulak huhu. Insya allah pas habis, makan ubat. Harap2 ada kesan penurunan. Amin!

      Delete
    2. Sis beli kat mana ye..sekarang susah dapat la

      Delete
    3. Sis beli kat mana ye..sekarang susah dapat la

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Jangan risau.Memang berkesan kalau yang ori.saya dah try.Just not the type to review product.sy bukan agen or seller..Just pengguna..Skrg masih juga guna.start guna awal october.dari 62kg drop to 59kg.sy punya drop lambat sikit.lemak tepu sangat kot.Harap ada kesan lat awak juga..☺

    ReplyDelete
  4. Saya dh cuba sis yg original punya dlm sebulan sy turun dekat 10kg..yg sis tu xori..yg ori www.dtrim.com..harap sis lebih hatie2x pilih produk nanti..kesian kt sis rugi duit.. sy pernah dpt yg mcm ni tp sy terus minta duit balik..

    ReplyDelete
  5. Saya dh cuba sis yg original punya dlm sebulan sy turun dekat 10kg..yg sis tu xori..yg ori www.dtrim.com..harap sis lebih hatie2x pilih produk nanti..kesian kt sis rugi duit.. sy pernah dpt yg mcm ni tp sy terus minta duit balik..

    ReplyDelete
  6. Thanks for review.Saya sekeluarga ambil infonya sahaja.lain lain tiada dulu kini dan selamanya

    ReplyDelete
  7. Dh tak ori cm ner nak jd . Hahaha kesian awk

    ReplyDelete
  8. Hmm.. Just nak share.. Saya ambik x disiplin.. Kadang2 hari2.. Bila lupa berselang hr.. Tp dah 25 bijik dah telan.. Alhamdulillah dah 10kg turun .. Next week nak masuk botol kedua.. Yg penting dtrim yg ori n usaha..

    ReplyDelete
  9. Hmm.. Just nak share.. Saya ambik x disiplin.. Kadang2 hari2.. Bila lupa berselang hr.. Tp dah 25 bijik dah telan.. Alhamdulillah dah 10kg turun .. Next week nak masuk botol kedua.. Yg penting dtrim yg ori n usaha..

    ReplyDelete
  10. Nafsu mkn masih sama..saya beli yg ori cuma saya baru coba 2 hari je..

    ReplyDelete